יום רביעי, 1 במאי 2013

הצללה לגינה לפני הקיץ



היערכות נכונה לקראת חודשי הקיץ מונעת עוגמת נפש, חוסכת בהוצאות, ומשפרת את איכות החיים. בעוד בעבר נהגו רק לקוחות פרטיים ומשפחות להכין את הגינה לפני הקיץ, כיום עושים זאת גם עסקים ומוסדות ציבור. הצללה איכותית מורידה את ממוצע הטמפרטורות בגינה ויוצרת אקלים נוח. בנוסף, ניתן להתחיל בהצללה כבר בשלהי החורף או בתחילת האביב, וכך ליהנות מתקופה ארוכה יותר של סביבה מחיה נעימה.

הצללה


פתרונות הצללה מסורתיים נועדו לצורך קירוי שטחים בהם עתידים להתקיים אירועים. בכל הנוגע אל גינות פרטיות, המטרה של ההצללה היא גם לא לפגוע במראה האסתטי. בפתרונות הצללה מתקדמים ניתן להשתמש לצורך קירוי מרפסות או כניסות לבתים. חשוב מאוד לבחור את הפתרון המתאים לצרכים ולהעדפות אישיות. במידה ומדובר על גינה בה משחקים ילדים, יש להקפיד על צפיפות ההצללה, ועל קירוי המוצב בזווית נכונה כלפי השמש. יש לזכור כי ההצללה לא אמורה למנוע כניסה של בריזה ואוויר צח, אלא להיפך: להקל על השהות בחצר גם כאשר אחוזי הלחות עולים.

אילו פתרונות מוצעים לבעלי גינות?


ניתן לבחור מבין מספר סוגים של פתרונות הצללה לגינה לפני הקיץ:

א. ברזנטים – היתרון של יריעות קירוי עשויות PVC, פלסטיק או בד הוא הגנה מפני חדירת מים. יריעות הברזנט המודרניות מתאפיינות בצבעים שונים ומגוונים, בדוגמאות על פי דרישות הלקוח וכמובן בגדלים שונים.

ב. רשת צל – תהליך ההתקנה של רשת הצל הוא קצר במיוחד, גם לקפל ולאחסן אותו, וניתן להשיג רשתות להצללה לבריכות או שטחים פתוחים. נהוג להשתמש ברשתות עבור גינות גדולות במיוחד, ואפשר למצוא אותן גם בפארקים ציבוריים.

ג. בד יוטה – גם לבד הגס, המשמש בדרך כלל לייצור שקים, יתרונות בהצללת גינות ושטחים פתוחים. הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר, מסוכך מפני גשם, ומהווה פיתרון עבור אירועים המתקיימים בשטח. מצד שני, ברוב הגינות הפרטיות מעדיפים הלקוחות פתרונות עדינים יותר.

בחרו את הפתרון שלכם היום ותוכלו ליהנות מקיץ מושלם


אין צורך לבחור בפתרון ההצללה המתאים לגינה באופן עצמאי. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע המכירים את ההבדלים בין הפתרונות השונים, יודעים כיצד לנצל אותם, ומהווים גורם מוסמך בהחלטה על קירוי ועיצוב. מי שרוצה לשלב את ההצללה בגינה לקראת הקיץ עם שיפוץ כללי, יכול ליצור קשר עם חברות המתמחות בכך, ולנצל את אחד מבין הפתרונות המוצעים. מבחינה כלכלית, פתרון איכותי להצללה לקראת הקיץ יכול להחזיק מעמד שנים רבות. מלבד הקיץ הקרוב, הפתרונות המתקדמים ישרתו אתכם גם בשנים הקרובות, וילוו את המשפחה באירועים ובפעילויות.

בעלי בתים פרטיים כבר לא צריכים להתפשר על גינה ללא הצללה. גם בחודשי הקיץ החמים ביותר ניתן לבחור בין ברזנטים, רשתות צל או בד יוטה, ולמצוא את פתרונות ההצללה האופטימאליים במחיר משתלם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה