יום ראשון, 23 במרץ 2014

שמשו - מה???? שמשונית!

הקיץ הוא עונה נפלאה, אין כמו ההרגשה הנעימה לשבת ולצפות בשמים הכחולים, עם כוס מים קרים ביד, ופשוט ליהנות. בקיץ יש המון יתרונות: אפשר ללכת לים, ללבוש בגד קצר, ואין צורך לדאוג מהגשם כאשר אנחנו קובעים לצאת החוצה. אבל אחרי הכל, לכל עונה יש את היתרונות והחסרונות שלה, ולקיץ יש את החיסרון הכי גדול שמשפיע על כולנו במיוחד בישראל – החום. כאשר הקיץ מגיע, החום הכבד שמגיע איתו גורם לכולנו לעיתים לחוסר נעימות. ישראל היא מדינה שידועה באקלים החם שלה בתקופת הקיץ, ונראה שכל שנה החום רק הולך וגובר. ומה לגבי אנשים שעובדים זמן רב בשמש ובחום כמו אנשי פרסום לדוגמה?  לחום בקיץ יש פתרון נפלא, שיכול בהחלט לפתור לנו את הבעיה – שמשונית.

שמשונית

אז מה היא שמשונית?


מדובר בכרזה המיועדת לפרסום, אך מלבד עבודתה ככרזת פרסום, מדובר ברטיית בד עבה המשמשת גם להצללה או סגירת נישה מפני השמש, ויש לה עמידות גבוהה גם לשמש וגם למים (בתקופת החורף כנגד גשם). בעיקר לאלו המפרסמים ברחוב, כמו בתקופת בחירות לדוגמה, היא בהחלט כלי יעיל לימי הקיץ החמים במיוחד.

יתרונות השמשונית


  • עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר – כאמור מדובר בבד שסוגר היטב נישה ומאפשר הצללה נוחה על השוהים על ידו. כך שבקיץ החום כבר לא מהווה בעיה עבורכם. עם זאת, דיברנו בעיקר על הקיץ, אך חשוב לזכור שגם לחורף השמשוניות שימושיות ומצוינות כנגד גשם, ובעלות עמידות נגד מים.
  • הגנה מפני קרינת שמש מלבד החום, בעיה נוספת שמתעוררת בקיץ היא חשיפה ממושכת לקרינת השמש. ידוע כי חשיפה ממשוכת לקרינת השמש אינה בריאה כלל. יריעת הבד מגנה היטב מחדירת קרינת שמש אל האזור אותו היא מכסה.
  • פרסום בדיוק כפי שאתם רוצים – ניתן להדפיס על יריעת הבד את הפרסום בדיוק כפי שאתם רוצים אותו. ההדפסה היא באפשרותכם, תוכלו לבחור האם להדפיס לוגו, מה לכתוב ובאיזה צבע.
  • צבע לבחירתכם – לרשותכם מגוון צבעים של שמשוניות לבחירתכם.
  • מתקפלת בקלות רבה – מדובר ביריעת בד די גדולה, אך באפשרותכם לקפל אותה בקלות רבה וללא סיבוכים מיותרים. הקיפול יאפשר לכם להכניס אותה בקלות לתא מטען של הרכב, וכך להתנייד איתה לאן שתרצו.

זקוק לפרסם? כעת מזג האוויר אינו מהווה עבורך גורם משפיע


הקיץ במיטבו? החורף במיטבו? חם מדי או קר מדי, אין זה משנה כאשר ברשותך שמשונית. יריעת הבד המדהימה הזאת לא רק תפרסם עבורך בכיתוב גדול ובולט את מה שאתה רוצה לפרסם, היא גם תגן עליך מפני חום כבד או גשם עז. היא קלה לקיפול, ופשוטה מאוד לפתיחה, היא מגיעה במגוון רחב של צבעים לפי בחירתך, מאפשרת להדפיס עליה כל מה שתרצה, החל מלוגואים ועד אותיות מודגשות ומפורטות, והכל בקלות רבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה