יום שני, 28 באפריל 2014

בד הצללה – סוגים שונים


בד הצללה משמש במתקני הצללה במקומות שונים ומאד מגוונים. פתרונות הצללה דרושים בגינות פרטיות, במתקנים ציבוריים לרבות בריכות שחייה ופארקים גדולים, באיזורי משחקים של ילדים, ברחבות של אירועים במקומות פתוחים, באירועים בחוף הים וכיוצא באלה. על מנת ליצור את ההצללה הטובה ביותר, בין אם מדובר בחודשי הקיץ החמים או בתקופת החורף הגשומה עומדים לרשותכם סוגים שונים של בדי הצללה.

סוגים שונים של בד הצללה

בד הצללה לצרכים מגוונים

בד הצללה טוב הוא כזה שמשרת את הייעוד שלו בצורה הטובה ביותר. להל"ן רשימה של כמה בדי הצללה מסוגים שונים לצרכים מגוונים:
·         בד שמשונית – בד זה משמש כפתרון הצללה גם נגד גשם ורוחות וגם נגד שמש חזקה בקיץ. נעשה בו שימוש נרחב בפתרונות הצללה למקומות בחוץ, ככיסויים למשאיות ורכבים מסחריים, כסגירת חצרות בחורף או בקיץ, והם משמשים גם לצרכי שילוט חיצוני או פנימי.
·         רשתות הצללה – רשתות הצללה עשויות מבד דק יותר והן משמשות בעיקר כפתרונות הצללה למקומות פתוחים וגדולים כמו מגרשי משחקים לילדים, באירועים גדולים בחוץ וכדומה. רשתות הצללה מאד קלות להובלה ולהתקנה וניתן לשכור אותן גם לאירועים חד פעמיים כולל הובלה, התקנה ופירוק אחרי האירוע.
·         בד יוטה – בד הצללה זה משמש גם כפתרון הצללה ובעיקר לקירוי גדרות במקומות שונים החל מגינות פרטיות ועד לבריכות שחייה ומקומות ציבוריים אחרים. בד זה מאד חזק ועמיד בפני פגעי מזג האוויר ולאחר התקנתו הוא מחזיק מעמד לשנים רבות.
·         בד ברזנט – גם בד ברזנט משמש כסוכך בפתרונות הצללה רבים לרבות קירוי גזיבו וכדומה. בד ברזנט הוא בד מאד חזק ועמיד בפני גשמים, רוחות ושמש קופחת.

בד הצללה נמתח לצרכים שלכם וממשיכה בהתקנה איכותית של פתרונות ההצללה כך שיהיו בטוחים ועמידים לתקופה ארוכה. כנסו אלינו :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה