יום שני, 5 במאי 2014

הצללה לגינה – חורף וקיץ

אנשים הגרים בבתים צמודי קרקע עם גינת משחקים לילדים מעוניינים לנצל אותה גם בימי הקיץ הלוהטים וגם בימי החורף הקרים יותר. בימי הקיץ הילדים יכולים לשחק בגינה באין מפריע, אבל השמש הקופחת אינה בריאה לעור שלהם ולכן מומלץ להתקין בחצרות של בתים מתקני הצללה לגינות.


הצללה לגינה

כיום ישנם כמה וכמה פתרונות להצללת גינות ובראשם רשתות צל מברזנט שעמידה גם בפני קרני השמש החזקות וגם מפני הגשמים בחורף. האמת היא שבארץ רוב פתרונות ההצללה מכוונים לימים בהירים בהם השמש הישירה עלולה לפגוע בעור. בישראל יש כשישים ימי גשם בממוצע בשנה וכל יתר הימים הם בהירים או בהירים חלקית. לימים אלה יש צורך בהצללה על מנת ליצור מקום קריר יותר ונעים יותר מבחינת קרינת השמש.

רשת צל לכל גינה

אם יש לכם גינה ואתם רוצים לשמור על הילדים מפני קרינת השמש התקינו רשת צל איכותית שתקנה לכם את היתרונות הבאים:
·        רשת צל עשוייה מחומר איכותי שניתן להתאים אותה לכל גודל של גינה
·        רשת צל מאד חזקה ועמידה גם בקיץ וגם בחורף
·        רשת צל מאד נוחה וקלה להתקנה
·        רשת צל ניתן לפרק בקלות ולקחת אותה איתכם לפיקניקים או לאירועים שונים בחוץ
הצללה לגינה היא צורך שאין לזלזל בו וכדי לעשות זאת נכון יש להתקשר עם חברה המשווקת פתרונות הצללה אלה ונוספים על מנת שתוכלו לבחור את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם. לעיתים חושבים על הצללה לגינה מסוג מסויים ולאחר קבלת ייעוץ מקצועי מגלים שיש פתרונות טובים ונכונים יותר לצרכים שלכם. לכן, מאד חשוב לעבוד עם חברה המתמחה בפתרונות הצללה מסוגים שונים ולא לרכוש מוצרים במקומות שאתם לא בוטחים בהם או שהם משווקים מוצר אחד בלבד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה